Kontakt

PROSIMO PREBERITE:
Preden nas pokličete ali kontaktirate preko e-maila, si preberite POGOSTO POSTAVLJENA VPRAŠANJA, v 95% primerov imate odgovor na vaše vprašanje že odgovorjen in si lahko tako prihranite čas s klicanjem ali pisanjem.

V kolikor odgovora na vaše vprašanje res ni navedenega, nam pišite ali nas pokličite v delovnem času navedenem spodaj in z veseljem vam bomo pomagali.
Hvala.

Telefon: 041 255 488
E-mail: info@wellnetica.si
Za vas smo dosegljivi vsak delavnik od pon. do pet. od 9h do 15h.

Pogosto postavljena vprašanja

Kako lahko plačam?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express), po povzetju, ter z Diners kartico s katero je mogoče kupiti na obroke.

Kdaj ste dosegljivi?

Naša telefonska dosegljivost je od ponedeljka do petka od 9h do 13h, v soboto in nedeljo smo nedosegljivi. V omenjenem času poslovanja boste prejeli tudi odgovore na vaša vprašanja, ki jih boste poslali na naš e-mail.

Kakšen je rok dobave?

Za večino artiklov je rok dobave je 1 do 2 delovna dneva, razen pri artiklih, kjer je v zelenem polju navedeno drug čas dobave . (sobota in nedelja nista delovni dan). V kolikor ste izbrali plačilo po predračunu je izdelek odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, kot tudi plačilo po povzetju, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja so odvisni od teže in vrednosti naročila. Naš sistem vam strošek pošiljanja sproti izračuna in jih navede zraven artiklov v nakupovalni košarici, kakšen je torej stroške poštnine boste izvedeli tako, da produkt dodate v košarico in nato kliknete “ogled košarice” ali “na blagajno”.

Ali lahko plačam po povzetju?

Da, plačate pa lahko z gotovino ali z debetno kartico. (Opomba: GLS si lahko pri plačilu s kartico zaračuna provizijo za kartično plačilo.)

Kdaj dobim naročene izdelke?

Rok dobave je 1 do 2 delovna dneva, razen pri artiklih, kjer je v zelenem polju navedeno drug čas dobave . (sobota in nedelja nista delovni dan). V kolikor ste izbrali plačilo po predračunu je izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, kot tudi plačilo po povzetju, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Lahko artikel dvignem osebno?

Da, oseben dvig je možen, vendar po predhodnem plačilu. V tem primeru pri oddaji naročila navedite, da želite osebni dvig in posredovali vam bomo podatke za dvig.

Kje si lahko ogledam produkte?

Na naši spletni strani ali na naših tečajih masaž. Več o: tečaji masaž mojStil

Zanima me več o izdelku ali ima...?

Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom. Vsak izdelek ima tudi slike, katere si pozorno oglejte, saj je v določenih primerih “odgovor” viden že na sliki.

Kakšen je postopek vračila izdelka?

V primeru vračila izdelka ali reklamacije, je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@wellnetica.si, v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo razloga, zakaj želite izdelek vrniti oz. reklamirati. V kolikor ste prejeli poškodovan izdelek in želite samo zamenjavo, nam to v sporočiu tudi navedite. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 9h do 13h. POMEMBNO: Izdelka ne vračajte na naš naslov, ker bo le ta zavrnjen in ga boste prejeli nazaj. Počakajte na naš odgovor, v katerem bodo navodila o vračilu.

Ali lahko prejmem račun na podjetje?

Seveda, ko boste izpolnjevali podatke o dostavi, izpolnite tudi polji “naziv podjetja” in “davčna številka”. Račun prejmete s pošiljko, prav tako pa se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na Wellnetica.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete.

Kaj točno se zgodi po mojem naročilu?

Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo. V kolikor ste izbrali plačilo po prejetju, s kartico ali PayPalom je naročilo procestirano takoj.

Katere plačilne sisteme lahko uporabim?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express), po povzetju, ter z Diners kartico s katero je mogoče kupiti na obroke.

Prejel sem poškodovan izdelek, kaj narediti?

V primeru prejema poškodovanega izdelka je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@wellnetica.si v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo, da ste prejeli poškodovan izdelek in želite zamenjavo. V veliko pomoč nam bo, če še navedete, kaj točno je na izdelku poškodovano. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka od 9h do 13h.

Kako varen je nakup in plačilo v spletni trgovini Wellnetica.si?
So mojo podatki zaščiteni?

Nakup je zavarovan po najvišjih varnostnih standardih, prav tako Wellnetica.si uporablja SSL zaščito (kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju) zato so vaši podatki pri posredovanju še dodatno zaščiteni.